Sunday, December 18, 2005

Anyone Ordered From Northface Outlet?



teleconferencing do not know if anyone likes football, but I do, my beloved team Boca Juniors is playing at this time the Copa Sudamericana final joins the Mexican TEAM cougars, and will Brrrrr criminal nerviosss I hear that the Internet and people are Reloca .. it is amazing the passion that unleashes this criminal .....
1 12:04 miaa ayyy mama .. the atajoo my breast arqueroooo criminal miaa
1 12:05 Brrrrr stop it damn the Mexican arquerooo criminal
2 is what God wants me cago 12:08 Mexican goal in ten criminal now
2 12:10 golllllll mouth going from 1 to 1 3
criminal that it Erren Erren the biennnnnnnnnnn tapoooooo up my criminal equipoooo we
3 muchachosss!! perdioo nooo it hit him in the criminal palooo
4 .. and ahoraaa? ?? " nooo!! did
4 golll damn lucky criminal. now mis chicosss vamosss hagan el golll biennnnn gollllllllllll 12:13
5 penal y ahora viene el ultimoooo me quiero moriirrr es la definicionnnnnn lo hizooo que odioo
5 penal ahora si lo erran sonamos y no ganamos nada y la copa sera de los mexicanos ,LO HIZOOOOOOOO GOLLLLLLLL
estamos tres a tresss y sera para cualquiera
6 penal a ver que pasa ....pego en el palooooooooo vamos a ver ahora
6 penal si lo haces somos campeonesss ayy mama miaaaaaaaa 12:15 GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL BOCA CAMPEONNN OLE OLE OLE OLE BOQUITAA QUERIDO REY DE COPASSSSS

ja,ja,ja, amigas no solo me gusta todo lo que me gusta ,tambien soy futbolera de corazon

0 comments:

Post a Comment